1200 zł

Pojawiające się wraz z upływem czasu deformacje skóry to najczęściej zmarszczki. Jako pierwsze dają o sobie znać mimiczne, które dotykają osoby już przed trzydziestką. W następnych latach mamy do czynienia ze zmarszczkami powstałymi na skutek zmniejszenia stanu w naszym organizmie zarówno kwasu hialuronowego, jak i kolagenu i elastyny. Przejawem tego jest wysuszona, pomarszczona skóra, która jednocześnie już nie jest taka gruba jak w młodości oraz brakuje jej elastyczności. Oczywiście to nie jedyne przyczyny powstania zmarszczek na naszych twarzach, ponieważ czynniki zewnętrzne (np. promieniowanie UVA, UVB) oraz niewłaściwy tryb życia (stres, złe odżywianie, nałogi) mają tu niebagatelny i destrukcyjny wpływ.

Preparaty kwasu hialuronowego uzyskiwane w procesach biotechnologicznych są niezwykle bezpieczne i nie wywołują reakcji alergicznych. Mają optymalne pH i biozgodność, dlatego też są zazwyczaj stosowane w zabiegach usuwania zmarszczek. Nie jest to bez przyczyny, ponieważ kwas hialuronowy, który w naturalnym stanie stanowi związek występujący w macierzy komórkowej skóry właściwej naszego organizmu, odpowiada za wiązanie cząsteczek wody oraz prawidłowe nawilżenie, gładkość i sprężystość właśnie skóry. Gdy zaczyna go brakować, po prostu przybywa nam zmarszczek.

W naszej klinice wykonujemy zabiegi ich usuwania poprzez wypełnianie kwasem hialuronowym. Jego gęstość jest uzależniona od miejsca zastosowania i zakładanego efektu. Na przykład kurze łapki, czy też zmarszczki nosowo-wargowe poddane są działaniu wypełniacza o małej lub średniej gęstości. Najważniejsze jednak jest to, że stosowany dla danego pacjenta kwas hialuronowy odpowiada dokładnie jego własnemu. Dzięki czemu nie ma mowy o powikłaniach.

Efekty zabiegów usuwania zmarszczek, są widoczne natychmiast i utrzymują się przez 6 do 8 miesięcy. Przez ten czas zastosowany kwas hialuronowy ulega powolnej biodegradacji (naturalny proces wchłaniania) i zabieg należy powtórzyć (można to robić wielokrotnie). Trzeba jednak zaznaczyć, że na czas utrzymania efektu (możliwe jest nawet do 12 miesięcy) ma wpływ rodzaj wykorzystanego preparatu, gęstość, indywidualne oddziaływanie organizmu, a także nasze zachowania. Wszelkie związane z tym szczegóły konsultowane są każdorazowo przed zabiegiem usuwania zmarszczek.

Co korygujemy kwasem hialuronowym w MEA Clinic Warszawa?

Przede wszystkim jego zastosowanie umożliwia skorygowanie:

• zmarszczek gładziny czoła, między brwiami,
  • kurze łapki,
  • bruzdy nosowo-wargowe,
  • zmarszczki dookolne ust, marionetki (bruzdy grawitacyjne),
  • opadające kąciki ust,
  • kształt i objętość czerwieni wargowej,
  • kształt podbródka, nosa,
  • zmarszczki szyi i dekoltu,
  • zmarszczki dłoni.

Przeciwwskazania do zabiegu:

• ciąża i okres laktacji,
  • choroby autoimmunologiczne,
  • choroby nowotworowe,
  • choroby mięśni,
  • stany zapalne skóry,
  • miejscowe uszkodzenia skóry,
  • skłonność do powstawania blizn przerostowych,
  • aktywne alergie,
  • nadwrażliwość na kwas hialuronowy.

Należy również pamiętać, że usuwanie zmarszczek wymaga również zapewnienia odpowiedniego odstępu czasu od innych zabiegów odmładzania skóry medycyny estetycznej. Na przykład dla botoxu, laseroterapii, peelingu chemicznego, czy też mikrodermabrazji musi to być co najmniej 3 tygodnie.

Obecność skutków ubocznych

Każda iniekcja i podanie określonego preparatu może wiązać się z drobnymi niedogodnościami. Również w przypadku aplikacji kwasu hialuronowego mogą pojawić się m.in.:

• zaczerwienienie, obrzęk (bardzo szybko znika),
  • ból w miejscu iniekcji (maksymalnie do 72 godzin objaw ustępuje),
  • swędzenie (tylko w przypadku wrażliwej skóry).

Nasz gabinet

MEA Clinic

ul. Piaskowa 6 LU 201-067Warszawa, Polska

kom: +48 538 303 198