od 200 do 380 zł

ICOONE® to technologia, pozwalająca na precyzyjną pracę na tkance łącznej. Likwiduje  luźną skórę, obrzęki limfatyczne, blizny, zaparcia, sztywność mięśni, zapalenia ścięgien oraz wszelkie objawy starzenia się skóry. Wielka rewolucja, którą reprezentuje ICOONE to nowa metoda leczenia skóry.

Wyjątkowe zabiegi wykonywane na okolice dekoltu, szyi, twarzy, konturów ust i oczu dają efekt liftingu bez użycia igły i skalpela. Do zabiegu na twarz wykorzystuje się głowice:

• Głowica Robomini to najmniejsza na świecie zmotoryzowana głowica przeznaczona do pracy na twarzy, szyi i dekolcie oraz na trudno dostępnych obszarach na ciele. Wykorzystywana bardzo często przy pracy na bliznach, przykurczach, zapaleniu ścięgien.
  • Głowica Robomikro z 3 różnymi mikro końcówkami przeznaczona jest do pracy na twarzy, bezpośrednio na powiekach (jedyne urządzenie na rynku, które daje możliwość pracy bezpośrednio na powiece górnej i dolnej), ustach, zmarszczkach a dzięki zastosowaniu multi mikrostymulacji mamy gwarancję efektów zabiegowych z zachowaniem ogromnego szacunku dla skóry.Robomikro – z trzema różnymi mikrokońcówkami.

twarz

• problemy naczyniowe i obrzęki
  • głęboko zlokalizowany tłuszcz, trudny do likwidacji za pomocą diety i ćwiczeń fizycznych
  • problem z luźną i wiotką skórą