1100 zł

Zabieg poprawia objętość i jędrność skóry poprzez odpowiednie wypełnienie i podnoszenie zwiotczałych tkanek.

W trosce o bezpieczeństwo naszych klientów zabieg wypełnienia zmarszczek wykonujemy tylko na renomowanych produktach z certyfikatami CE.

Dlatego zabieg wypełnienia bruzd i zmarszczek wykonujemy na produktach szwedzkiej marki Restylane.

Restylane Refyne to naukowo opracowana linia wypełniaczy na bazie kwasu hialuronowego, które zapewniają długi efekt, komfort i doskonałą tolerancję zabiegów estetycznych.

Preparat pomaga pacjentom odzyskać zadowolenie ze swojego wyglądu, wygładzając zmarszczki i fałdy oraz odbudowując utraconą objętość tkanek na twarzy przez okres od 6 do 9 miesięcy, a nawet do roku.

Zabiegi z Restylane Refyne oferują szczególnie wysoki komfort podczas leczenia dzięki zawartości 0,3 % lidokainy.

Restylane Refyne to usieciowany kwas hialuronowy pochodzenia niezwierzęcego, jest to żel polimerowy, jednofazowy, sterylny, biowchłanialny, przejrzysty.

REZERWUJ ONLINE: https://www.moment.pl/mea-clinic

Zabieg przeznaczony jest dla osób, które chcą poprawić objętość skóry oraz owal twarzy.

• ciąża
  • okres karmienia piersią
  • miesiączka
  • opryszczka
  • alergia na kwas hialuronowy, lidocainę
  • ostre choroby alergiczne
  • infekcja, stany zapalne w miejscu podania
  • choroby autoimmunologiczne

Jak wygląda zabieg?

Skórę przed zabiegiem należy znieczulić przy płytkich bruzdach kremem znieczulającym, natomiast przy głębszych znieczuleniem stomatologicznym. Następnie kwas hialuronowy aplikowany jest przy pomocy igły lub kaniuli.

Efekty

• poprawa jędrności i nawilżenia skóry
  • wygładzenie zmarszczek oraz bruzd

Zabiegi wspierające