45min

250 zł

L’Azelozym Therapy- jest to zabieg dla skór z aktywnym trądzikiem.

Efekt:

• redukcja zmian zapalnych
  • zapobieganie powstawaniu nowych zmian trądzikowych
  • eliminacja zaskórników i zmian ropnych

Zabieg obejmuje:

1. Oczyszczenie: demakijaż delikatnym żelem oczyszczającym. Następnie tonizacja płynem z Witaminą PP, która reguluje wytwarzanie sebum, łagodzi podrażnienia oraz poprawia koloryt skóry. Azeloglicyna zawarta w preparacie reguluje złuszczanie naskórka, hamuje rozwój drobnoustrojów na powierzchni skóry, nawilża oraz redukuje przebarwienia i  działa przeciwzapalne.

2. Faza aktywna- L’Azelozym: Lizozym to naturalny enzym występujący w płynach ustrojowych żywych organizmów. Jest on wytwarzany przez gruczoły łojowe, aby kontrolować rozwój bakterii na powierzchni skóry. Należy do grupy hydrolaz glikozydowych uczestniczących w rozkładzie muraminy. Muramina to peptydoglikan będący składnikiem ściany komórkowej bakterii. Rozkład wiązań β-1,4-glikozydowych między kwasem N-acetylomuraminowym a N-acetyloglukozaminą powoduje zniszczenie ściany komórkowej bakterii, a tym samym prowadzi do zniszczenia bakterii pod wpływam wysokiego ciśnienia osmotycznego.

• skóra tłusta, trądzikowa
  • zmiany zapalne