Kiedy warto wykonać przeszczep włosów?

Wypadanie włosów i łysienie jest kompleksem dla wielu osób. Dotyczy to zarówno kobiet, jak i mężczyzn. Czasami zdrowa dieta czy stosowanie specjalistycznych kosmetyków nie wystarczają. Wtedy warto rozważyć przeszczep włosów.

Przeszczep włosów – metoda Safer

Przeszczep włosów wykonywany jest, kiedy łysienie jest mocno widoczne. Zabieg zostaje poprzedzony konsultacją lekarską, podczas której pacjent kwalifikowany jest do zabiegu. Podczas konsultacji pacjent może zadawać pytania. Jest to czas, aby rozwiać wszystkie swoje wątpliwości dotyczące przeszczepu. Warto zaznaczyć, że konsultacje kwalifikujące do zabiegu są bezpłatne.

Czy każdy może poddać się transplantacji włosów?

Do wykonania zabiegu przeszczepu włosów istnieją pewne przeciwwskazania. Zabiegowi nie powinny poddawać się na przykład osoby, które mają aktywne stany zapalne skóry lub cierpią na cukrzycę. Transplantacja włosów nie powinna być też wykonywana u pacjentów, którzy mają problemy z krzepliwością krwi.

Transplantacja włosów – sposób na kompleksy

Wiele osób bardzo cierpi z powodu rzadkich włosów lub ich braku. Wpływa to negatywnie na ich samopoczucie. Może być przyczyną stanów depresyjnych. Osoby borykające się z wypadaniem włosów cierpią tez na znacznie obniżoną samoocenę. Łysienie może być powodem negatywnego odbioru danej osoby przez otoczenie. Przeszczep włosów jest skutecznym rozwiązaniem tych problemów.

Łysienie androgenowe – leczenie poprzez przeszczep włosów

Łysienie androgenowe najczęściej ma podłoże genetyczne. Częściej spotykane jest u mężczyzn niż u kobiet. Szacuje się, że dotyka aż połowę panów po 50 roku życia. Niestety przypadłość ta wiąże się z wieloma przykrymi doświadczeniami. Pacjenci skarżą się na obniżenie swojej samooceny, obniżony nastrój spowodowany chorobą. Aby poprawić wygląd pacjenta zaleca się przeprowadzenie transplantacji włosów.

Safer – nowoczesna metoda przeszczepu włosów

Obecnie nowoczesną i bardzo skuteczną metodą przeszczepu włosów jest Sefer. Jest to urządzenie, które nie uszkadza cebulki włosa. Starsze metody przeszczepu włosów powodowały takie ryzyko. Metoda jest też stosunkowo mało inwazyjna. Daje to pacjentowi możliwość szybkiego powrotu do swoich codziennych aktywności. Dla wielu osób jest to bardzo ważny aspekt transplantacji włosów. Przeszczep włosów (Safer) często wykonywany jest u ludzi cierpiących na łysienie androgenowe.

Przeszczep włosów metodą Safer – zalecenia po zabiegu

Po okresie rekonwalescencji należy unikać czynności, które mogą zaszkodzić przeszczepionym włosom. Do mycia włosów pacjent powinien wykorzystywać łagodne środki. Nie jest wskazane farbowanie włosów. Osoby po transplantacji nie powinny też stosować prostownic czy doczepianych włosów. Są to działania, które mogą osłabić cebulki włosowe. Jeśli pacjent stosuje się do zaleceń lekarzy zabieg przeszczepu włosów metodą Safer daje bardzo dobre, długotrwałe efekty.

Więcej o przeszczepie włosów metodą Safer można przeczytać na stronie https://www.meaclinic.pl/zabiegi/przeszczep-wlosow Zapraszamy do zapoznania się z szczegółowymi informacjami!